Alfaloji Forum

Sitemize hoş geldiniz.

15 günlük su orucu

Katılım
7 Ağustos 2020
Mesajlar
15
Tepkime puanı
18
Yaş
21
Şehir
Antalya
15 günlük su orucuna gireceğim. 80 kiloyum. hergün editlerim
 
Katılım
11 Şubat 2020
Mesajlar
10
Tepkime puanı
30
Yaş
21
Şehir
Manisa
Neden böyle birşeye ihtiyaç duydun?
 
Katılım
7 Ağustos 2020
Mesajlar
15
Tepkime puanı
18
Yaş
21
Şehir
Antalya
15 günlük su orucuna gireceğim. 80 kiloyum. hergün editlerim
7 ocak saat 17.00 da başladım
şuan 8 Ocak 14.30
neredeyse bir gündür bir şey yemedim.
ilk 4-6 saat arası açlık hissetttim.
fakat sonra bunun acılarımdan kaçmak için yaptığım bir şey olduğunu fark ettim.
direndim.
gecenin ilerleyen saatlerinde açlığım tamamen dindi.
sabah uyyandığımda ise ağzımda iğrenç bir tad vardı. internette bunun yağ yakımından dolayı olduğunu söylüyorlardı.
Vücudumuz ilk 6 saat glikoz ve glikojenleri tüketiyor ve yağ yakmaya başlıyormuş.
Az önce komşumuz bir tabak getirdi(klasik gün yemeklerinin olduğu bir tabak kısır,poğaça,pasta, rus salatası vb...) kendime erkek ol dedim.
obez olmaktan güçsüz olmaktan bıkmıştım. En son altı yıl önce zayıftım.
kilolarım gece nefes almamı engelliyordu. yemekleri yedikten sonra 2 3 saat kendime gelemiyordum.
ilginç bir şey söyleyeyim belki zayıflar bilmiyordur. Eğer obezseniz teriniz bile bir garip kokar.
kendinize bile kötü gelir. Vücudumuz bizi uyarıyor.
Şu an on dokuz yaşındayım. İleride çocuklarımın karizmatik ve başarılı bir babası olsun istiyorum.
Hayatına kontrast getirmiş gerçek bir adam
 
Katılım
30 Kasım 2019
Mesajlar
66
Tepkime puanı
64
Şehir
İstanbul
Su orucu yerine spora başlamak daha mantıklı değil mi şahsen fazla kilolarım olsa direkt spora yazılırdım su orucu ne abi yayıncılardan görüp saçma sapan şeyler uygulamayın bence.
 
Katılım
7 Ağustos 2020
Mesajlar
15
Tepkime puanı
18
Yaş
21
Şehir
Antalya
15 günlük su orucuna gireceğim. 80 kiloyum. hergün editlerim
ilk 24 saatin sonucu 78.4 kilo
1.6 kilo verildi
ilk 3 gün karbonhidratlarla birlikte ödem de atıldığı için 1-2 kg verilebiliyormuş
ondan sonraki günler 500 gram ile 1 kg arası veriliyormuş.
diyet bittikten sonra alışma süreciyle (direk katı gıdaya geçmiyorsunuz diyetten sonraki ilk hafta) 15 kilo verip 65 olacağım
 
Katılım
11 Şubat 2020
Mesajlar
10
Tepkime puanı
30
Yaş
21
Şehir
Manisa
Eğer öyleyse güzel gidiyorsun ama kilo vermeliyim derken vücudun diğer vitaminleri eksilebilir ayrıca hedeflediğin kiloya vardığında bitkin bi halde olup vitaminsizlik çekebilirsin . Bu da sadece benim düşüncem..
 
Katılım
10 Kasım 2019
Mesajlar
178
Tepkime puanı
243
Şehir
İzmir
Tabiri caizse mal olursun. Relax ol. Az ye, sağlıksız bişey yeme ve spor yap kilo gitmeme şansı yok.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
Üst