Arkadaşlar Kilo alamıyorum bilen varsa yardımcı olabilir mi ?

Katılım
22 Nisan 2019
Mesajlar
13
Yaş
20
Şehir
Eskişehir
Arkadaşlar merhaba , boyum 196 cm ama kilom 78 kg . Boyuma göre bedenim xl-xxl ama vücut genişliğime göre bedenim m ne giysem olmuyor giydiğim her şey çuval gibi oluyor. Tahmin ettiğiniz gibi yürüyen iskelet gibiyim . Fazla yemek yiyemiyorum midem çabuk doluyor ya da yediğim yemeğin tadından 5-10 kaşıktan sonra sıkılıyorum . Psikolojik mi acaba midemde mi ya da tat almamda mı bir sorun bir türlü çözemedim . Arkadaşlar gerçekten yardımınız dokunursa çok sevinirim .
 

halitcu

Üye
Katılım
8 Aralık 2019
Mesajlar
20
Şehir
İstanbul
Arkadaşlar merhaba , boyum 196 cm ama kilom 78 kg . Boyuma göre bedenim xl-xxl ama vücut genişliğime göre bedenim m ne giysem olmuyor giydiğim her şey çuval gibi oluyor. Tahmin ettiğiniz gibi yürüyen iskelet gibiyim . Fazla yemek yiyemiyorum midem çabuk doluyor ya da yediğim yemeğin tadından 5-10 kaşıktan sonra sıkılıyorum . Psikolojik mi acaba midemde mi ya da tat almamda mı bir sorun bir türlü çözemedim . Arkadaşlar gerçekten yardımınız dokunursa çok sevinirim .
Kardeşim öncelikle vücut yağ oranını hesaplayıp yağ oranı bölge ölçülerin ve yaşının doğrultusunda günlük alman gereken kaloriyi hesaplayıp bunun üstüne +500 kalori aldığın zaman kilo almış olursun. Onla mı uğraşcam amk dersen kendini zorlaya zorlaya yemek ye çünkü midenin genişlemesi lazım. yediğin yemekler karbonhidrat ve protein ağırlıklı olmalı. Fitnessa gitmeni gerektiğini söylemiyorum bile. Zamanında ben de dal parçasıydım 4-5 ayda 15 kilo almıştım kas olarak
 

alfaet

Üye
Katılım
19 Ağustos 2019
Mesajlar
234
Yaş
31
Şehir
İzmir



kilo önemli ya em hemen dikkat çekiyor.
ama diğer adamların tonlarca parası var ve kilo alamıyor herhalde para bile işe yaramıyor kilo konusunda.
bu arada diğer adamların parası var derken em' in de parası var.
 

Helazimus

Üye
Katılım
22 Haziran 2019
Mesajlar
158
Yaş
19
Şehir
Sakarya
Seni en iyi anlayacak adam burda dostum. Boyum 1.97 ve eskiden 70 kiloya kadar düşmüşlüğüm var. Şuan 91 kiloyum ve hala kilo alıyorum bulk dönemindeyim. Yapacakların çok basit. Ivır zıvır şeyler söylemicem sana. Gidiyosun bi fitness salonunda adam akıllı sporunu yapıyosun. Gidip bi hassas terazi alıp yediğinin içtiğinin ağırlığını ölüyorsun. Bu ölçtüklerimi nabıcam amk dememen için de telefonuna myfitnesspal uygulamasını indiriyosun. Zaten teknoloji özürlü değilsen anlarsın nasıl çalıştığını. Kalori hesabı olmadan bu işi yapamazsın. Patlayacak kadar doyduğum günlerde bile bi bakıyorum daha kaloriyi tamamlayamamışım. Günde 2,5-3 bardak pirinçten pilav yapıp yiyorum karbonhidratımı karşılamak için. "Yiyemiyorum midem almıyo" diye birşey yok. Sınırlarını zorlayana kadar yiyeceksin ki miden büyüsün, genişlesin. Ben hala pilav yerken zorlanırım sonlara doğru. 2 kaşık pilav kalıyo aslında tabağımda ama o 2 kaşık pilav 1 tencere gibi geliyo. Ağzımda sakız gibi çiğniyorum yutamıyorum bir türlü. 10 yıldır farklı farklı sporlar yapıyorum ve son 1 yılda akıllandım. Beslenme, antrenman programları hakkında araştırmalar yaptım ve vücut geliştirmeye başladığımdan beri, adam akıllı kilo almaya, düzgün bir görüntüye kavuşmaya başladım. Uzun olduğun için derdini anlıyorum ben senden de uzunum hatta. Kas yapmamız diğerlerine göre daha zordur çünkü kaslarımız daha uzundur. Aynı şekilde vücut büyük olduğu için kilo alsak da dışarıdan belli olması daha zordur. Kısa adam 5 kilo alsa belli olur bizde 5 kilo neredeyse hiç birşey fark ettirmiyor. Dediklerimi yapıp günlük protein, yağ ve karbonhidrat alımına ulaşırsan kilo almaman İMKANSIZ. Bir sıkıntın problemin, sormak istediğin bir şey olursa özelden yazabilirsin veya burdan da sorabilirsin yardımcı olabilirim memnuniyetle :)
 
Son düzenleme:

Tyler

Üye
Katılım
11 Ağustos 2018
Mesajlar
1,002
Şehir
İstanbul
Fitnesse başla.
Ne yemen gerektiğini araştır ve bulk dönemine gir.
Fullbody yap.
TDEE Hesap ile alman gereken kilonun üzerine +500 kalori ekle ve karbonhidrat + proteninini eksik etme.
Kreatin ve bcaa alman senin için faydalıdır.
Vitaminlere aban ki, vücudun sindirim ve besinin adam gibi işlemesi için yardımcı olsun.
Bazı bölgeler doğru düzgün çalışsın.
Makarna, şekerden vs uzak dur.
Araştırdıkça gerisi gelecektir.
Yemen gereken besinler
PİRİNÇ, KIRMIZI YEŞİL MERCİMEK; Kısacası bakliyat.
Muz, yumurta, bal, fıstık ezmesi, pekmez tahin vs..
Yağları eksik etme. Kas kazanımı ve bulk için destek. ( Hindistan cevizi, badem, tereyağı, zeytinyağı )
Beyaz ekmek yerine tam bugday ye.
Kuru yemiş aban.
Bilmen gerekenlerin hepsi bu.
 

Thojok01

Üye
Katılım
21 Aralık 2018
Mesajlar
18
Yaş
19
Şehir
Adana
Kardesim az ve sık ye öncelikle kalori ihtiyacını hesapla ustune 500 kalari fazlasını ye spora yazıl hatta imkanın varsa gainer kullan.
 
Üst