Alfaloji Forum

Aramıza katılarak diğer forum üyeleriyle etkileşimde bulunabilir, fikirlerini beyan edebilir ve paylaşım yapabilirsiniz. Üstelik foruma üyelik kısa bir süre için ücretsiz.

Kız arkadaşıma etki etmiyor beyler

Katılım
17 Ağustos 2018
Mesajlar
11
Tepkime puanı
21
Şehir
Bursa
Tanışırken tamam muhabbeti de ilerlettik bir ay oldu iyi anlaşıyoruz. Hatta o kadar iyi anlaşıyoruz ki ben bilerek duygu yoğunluğu olsun heyecan devam etsin diye kavgalar çıkartıyorum. Böyle olunca da kiz biz anlaşamıyoruz sanıyor. Kavgaları abartıyor muyum acaba? Cinsellik konularına da çok uzak hep savusturuyor. Cinselligin c sini açmıyorum yine dönmüyor. Sıktır ediyorum kızı gitmeye çalışıyor. Bağlayamadim mi daha bilgi verin la nerelerde hata yapıyorum.
 
Katılım
15 Temmuz 2018
Mesajlar
49
Tepkime puanı
30
Yaş
19
Şehir
İstanbul
Reelde bulusuyorsaniz dokunmaya çalıs ABARTMADAN saçına, mesala kolyen ne guzelmis de kolyesine dokun bacaklarini onun bacaklarina degdir cinsel gelirimi arttirir bunlar
 
Katılım
5 Mayıs 2018
Mesajlar
266
Tepkime puanı
146
Şehir
Diyarbakır
Ha bu arada kardeş dedikleri doğru . Temasa geç , güven ver ama nasıl bir güven kız diyebilsin ki bunla bir şeyler yaşarsam pişman olmayacağım , değecek , bu olur ..
Ondan sonra bağlanmayı görürsün . Ha bide bu başlığı açtığına göre nofap ta değilsin herhalde. Nofapa başla bi
 
Katılım
5 Mayıs 2018
Mesajlar
266
Tepkime puanı
146
Şehir
Diyarbakır
Nofapla ilgisini anlayamadım
Mast.yaparsan beyin cinsel olarak tatmin olur ve kız konusund sana yardımcı olmaz
Bırak bi mast. ı beyin bırak o kızı sikmeyi öpme evresi için bile sana çok yardımcı olur.
Sınırları zorlar , bağlar , konu bulur , komik olur ..
Ama her şeyi geçiyorum sen zaten nofap ı kendi hayatın için değilde basit bir amcık için yapıyorsan o kızı unut ..
 
Katılım
17 Ağustos 2018
Mesajlar
11
Tepkime puanı
21
Şehir
Bursa
Ben zaten öpüyorum arkadaşım kızı nofaplik olayım yok benim konuya adapte olursak sevinirim yine de sağol
 
Katılım
9 Ağustos 2018
Mesajlar
144
Tepkime puanı
83
Yaş
21
Şehir
Eskişehir
Ben zaten öpüyorum arkadaşım kızı nofaplik olayım yok benim konuya adapte olursak sevinirim yine de sağol
demeye calistigi nofap yapinca testesteron seviyen yukseliyor daha cekici daha cesur birisi oluyosun ve kizlar bunu farkediyor daha cok kizi kendine cekebiliyosun o yuzden nofap yapman gerektigini soylemistir
 
Katılım
4 Ağustos 2018
Mesajlar
264
Tepkime puanı
258
Şehir
Konya
Bende senin gibiydim kanka, benle ilgilensin diye sürekli kavga çıkartıyordum sevgilimle hep kıskandırıyodum. Sonunda güvenmiyorum diyip gitti ve bende mal gibi kaldım.. kavga çıkarma, gider yoksa.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
Üst