Alfaloji Forum

Aramıza katılarak diğer forum üyeleriyle etkileşimde bulunabilir, fikirlerini beyan edebilir ve paylaşım yapabilirsiniz. Üstelik foruma üyelik kısa bir süre için ücretsiz.

Kıza nasıl yaklaşmalıyım ?

Katılım
20 Haziran 2018
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Yaş
29
Şehir
Niğde
Beyler ben 1 senedir bi kızdan(16) hoşlaniyorum.Kız neşeli,sevecen ayrica da arkadaş canlısı bir insan.Derslerimden uzak kalmamak için kıza hiç yakın davranmadım.Hatta kızla bi konuşmamız bile yoktur.Ben bu kızla hiç fark etmedim ama aynı memlekettenmişiz.Hatta kızın evi benim kaldığım evden 40-50 metre ötemde.Kız her yaz geliyormuş.Ben evinin önünden günde iki kere geçmeme rağmen kıza hiç rastlamadım.Okul bitince memlekete gidicektik.Ben instagrama story attim memlekete geldim diye.Kız da bana instadan mesaj atti.Keşke beni de götürseydin falan diye.Ben de sordum nerdensin kimlerdensin diye.Kızın ailesini anneannem ve dedem bayağa iyi taniyor.Ki saten dedesi ölmüş,anneannesinde kaliyor bu arada kız.Ben de dedim ben buraları hiç iyi bilmiyorum geldiğinde gezdirirsin o zmn beni dedim.Kızda kalırsam olur tabi dedi.Ben burda kurslara gideceğim.Çarşiyı falan iyi ogrenmeye calisicam.Şimdi sizin tavsiyelerinize ihtiyacım var.
1-Kıza dişarida buluşmak için nasil mesaj çekmeliyim?
2-Kızı ilk buluşmada nerelere götürmeliyim?
3-Kızla buluşunca kızla nasıl selamlaşmaliyim?Sonucta kızla resmi bi şekilde tokalaşmak olmaz .d
4-Ben sohbette aşırı iyi bir insan değilim.Kıza da pek anlaticak komik anım yok ki beni dinlesin.Kızın sohbette sıkılıp telefonuyla oynamasını istemiyorum.O yüzden kızı cafelere götürmeyi çok düşünmüyorum.
Bu arada kız koç burcu.Belki bazı arkadaslar astrolojiye göre yorum yapmak ister.
 
Katılım
2 Nisan 2018
Mesajlar
40
Tepkime puanı
38
Yaş
19
Şehir
Kastamonu
1-) "Hey! ****'a geliyorum bir rehbere ihtiyacım var , yeterince bilgin var ise seni işe alabilirim.
2-) Olabildiğince fazla konu açabileceğin bir mekan seç. (Ne hakkında iyi konuştuğunu bilmiyorum , iyi bildiğin ve kızın ilgisini çekebileceğin bir şey düşün.
3-) Eğer kız muhafazakar değil ise bir kaç saniyelik , tek elinle sarılabilirsin. Bu seni kızın gözünde özgüvenli kılar.
4-) İlla suskunluk olucak , kafaya takma , konu açıcam diye kasma , bu seni cool yapacak.

Bol şans :)
 
Katılım
20 Haziran 2018
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Yaş
29
Şehir
Niğde
1-) "Hey! ****'a geliyorum bir rehbere ihtiyacım var , yeterince bilgin var ise seni işe alabilirim.
2-) Olabildiğince fazla konu açabileceğin bir mekan seç. (Ne hakkında iyi konuştuğunu bilmiyorum , iyi bildiğin ve kızın ilgisini çekebileceğin bir şey düşün.
3-) Eğer kız muhafazakar değil ise bir kaç saniyelik , tek elinle sarılabilirsin. Bu seni kızın gözünde özgüvenli kılar.
4-) İlla suskunluk olucak , kafaya takma , konu açıcam diye kasma , bu seni cool yapacak.

Bol şans :)
eyw bro
 
Katılım
18 Mayıs 2018
Mesajlar
223
Tepkime puanı
177
Yaş
19
Şehir
Antalya
Konu başlıkları hakkında fikir edin
Sinema
Müzik
Sanat
Spor
Dans
Filimler, diziler
Seyahat
Yemekler
Psikoloji
Gibi kendimi iyi hissettiğin alanlarda bilgiler edin değişik ilginç hikayeler anlat
 
Katılım
12 Mayıs 2018
Mesajlar
78
Tepkime puanı
53
Yaş
120
Şehir
İstanbul
Diksiyonun ve ses tonun iyi değilse anlatmak yerine dinlemeyi ve yorumlamayı seç.
 
Katılım
24 Haziran 2018
Mesajlar
36
Tepkime puanı
47
Yaş
20
Şehir
Bolu
1- Bunun hakkında benim de baya sorunum var o yüzden yorum yapamıyorum malesef :(
2- Yakın olabilecegin bir yere götürmeni tavsiye ederim. Kızı tanıyıp haraketlerinden yorumlamak için. Sinemayı tavsiye etmiyorum.
3- Öz güvenin çok yoksa 2 3 saniyelik göz göze bir el sıkışması yapabilirsin. Ama ne kadar dokunursan o kadar iyi.
4- Cafe de çalan bir şarkı üzerinden konuşabilirsin. Anlattıklarına soru üretip sorabilirsin. Klasik muhabbetlere hiç girme daha iyi aklında 1 2 tane hikaye bulunsun. Fotoğraf teknigini uygula. Baya şey var ve Bülent'inde dedigi gibi onu açmak için kasma. Bol şans bilgilendir bizi :)
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
Üst