Alfaloji Forum

Aramıza katılarak diğer forum üyeleriyle etkileşimde bulunabilir, fikirlerini beyan edebilir ve paylaşım yapabilirsiniz. Üstelik foruma üyelik kısa bir süre için ücretsiz.

Korkuyor muyuz?

Katılım
13 Mayıs 2018
Mesajlar
52
Tepkime puanı
15
Yaş
21
Şehir
Ankara
Bakın beyler tanıdığım insanla yüz yüze harika konuşurum, hiç çekinmem. Bana duygu değil mantık dolu bir insansın beni de böyle yap değiştir der çoğu. Bugün metroya bindim iyi giyinimli biri olduğumu düşünüyorum. Kullandığım aksesuarlar vesayre dikkat çekiyor. Metrodayken üzerimde birçok kişinin bakışı olduğunu fark ettim. Hepsi baştan aşağı süzüyordu. Biri yüzüme bakıyordu biri bilekliğime biri saatime biri ayakkabılarıma falan filan. Aha geçmiş olsun dedim. Şimdi neden geçmiş olsun dedim metroda kitap okuyan bi kız vardı açılış yaparım diye düşündüm. Adamlar bi olay çıksa da karışsam der gibi bana bakıyordu. 1-2 durak bekledim sonra kitabın adını sordum kıza. Devamı gelmedi herkes izliyordu aq. Neyse beyler böyle işte
 
Katılım
13 Haziran 2018
Mesajlar
279
Tepkime puanı
212
Konum
Ankara
Şehir
Ankara
Kitabın ismi neymis bari :D Ayrıca vaktin varsa ineceği duragı bekleseydin
 
Katılım
15 Haziran 2018
Mesajlar
229
Tepkime puanı
258
Şehir
Kayseri
Bende Kayseri'de oyunun kurallarındaki saha görevlerini yapıyım diyorum aynı zamanda bu toplumun bana bakışı da korkutuyor beni sanki erkekler tec*vüzcü, şer*fsiz gibi yansıtılıyor medya tarafından sürekli ve bunu erkekler de savunuyor ya sırf yalakalık yapmak için kızlara deli oluyorum. Forumda gezerken bir videoya denk geldim ve aşırı bir öz güven ve cesaret verdi bana yarın olsun sahaya çıkıcam hemen.
 
Katılım
25 Mayıs 2018
Mesajlar
130
Tepkime puanı
61
Şehir
Nevşehir
Bende Kayseri'de oyunun kurallarındaki saha görevlerini yapıyım diyorum aynı zamanda bu toplumun bana bakışı da korkutuyor beni sanki erkekler tec*vüzcü, şer*fsiz gibi yansıtılıyor medya tarafından sürekli ve bunu erkekler de savunuyor ya sırf yalakalık yapmak için kızlara deli oluyorum. Forumda gezerken bir videoya denk geldim ve aşırı bir öz güven ve cesaret verdi bana yarın olsun sahaya çıkıcam hemen.
gayserili kardeşim ben zamanında çok kazık yedim gayseriden..Biliyon memleketin kızlarına güven olmaz bi çoğu ipte oynar cambaz o sebeple aman dikkat et çok inanma güvenme bağlanma..Pastırmaya güven sucuğa bağlan kızlara bağlanma :)
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
Üst