Alfaloji Forum

Aramıza katılarak diğer forum üyeleriyle etkileşimde bulunabilir, fikirlerini beyan edebilir ve paylaşım yapabilirsiniz. Üstelik foruma üyelik kısa bir süre için ücretsiz.

MONT GİYME REHBERİ

Katılım
26 Temmuz 2018
Mesajlar
22
Tepkime puanı
107
Şehir
İzmir
Öncelikle kardeşlerim, moda dediğimiz şey kara bir deliktir. Hemde sizi her sene gardırobunuzu yenilemeye iten bir kara delik. Onu takip ederseniz diğer insanlardan farklı olduğunuzu sanırsınız ama aslında aynı olursunuz ?

Özellikle de son yıllarda erkek modasının geldiği nokta, hiç hoş değil. Sanki bilinçli bir şekilde o sikik kısa paçalar ve uzun aptal tişörtlerle, sizi olduğunuzdan daha kısa ve daha feminen göstermeye çalışıyolar amınakoyim. İşin kötü yanı çoğunluğun bunlara uyması.

Bunlara uymanız değil, karşı durmanız gerekiyor gençler. Kendinize gelin.

Ben bugün tabii ki kısa paça ve upuzun tişörtler gibi berbat bir görüntüsü olduğu aşikar, sizin de rahatlıkla farkedebileceğiniz bir şeye değinmiycem. Herkesin bildiği ve rahatlıkla farkedebileceği şeyleri anlatsaydım zaten şuan beni dinlemiyo olurdun ?

Benim bugün değineceğim konu, mont.

Bu şişme montlar yada benzerleri, özellikle son 10 yıldır kanser gibi yayılmış durumda. Bundan 1-2 sene öncede bunların böyle rengarenk yeleklerini çıkardılar ? Gençler yapmayın, etmeyin lan. Şişme yelek mi olur.

erkek-kapusonlu-sisme-yelek-kahve-4847.jpg

Böyle şeyler yapmayın ? Bırakın herkes bunları giysin. Siz giymeyin. Toplum sizi dışlamaz. Merak etmeyin ?

Bakın bu tarz şeyler nasıldır biliyor musunuz. Yapıldıktan 5-10 sene sonra boyaları dökülen, bir depremde yıkılan bina gibidir. Alırsınız. 1 sene giyer, sonra çöpe atarsınız. O yüzden klasikten şaşmayacaksınız.

Her erkeğin gardırobunda mutlaka olması gereken mont türü kabandır. Bu diğeri gibi değildir.

Nesiller boyu ayakta kalan bir yapı gibi düşünün bunu. Asla ölmez. Erkeksidir. Klasikleşmiştir.

sda.jpg

Tam tarih bilmesekte, fotoğrafın epey eski olduğu konusunda hemfikiriz. Ve kesin olarak söylüyorum ki aynı kabanı şuanda da giyip çok şık ve erkeksi olabilirsiniz.

Aradaki farkı daha fazla anlatmama gerek yok sanırım? Mutlaka bu tarz kabanlardan alın. Abartmıyorum, ilerde oğlunuz bile giyer. Çünkü en iyisi klasiktir.

He bu arada artık kullanmayacağınız şişme montlarıda atmayın he. Şişme tarzı montları daha çok dışarı eşofman gibi şeyler giyip çıkarsanız, onların üstüne giyersiniz?

Kaynak: ************.com/tarz/erkekler-için-mont-giyme-rehberi/
 
Katılım
6 Nisan 2018
Mesajlar
28
Tepkime puanı
25
Yaş
20
Şehir
İstanbul
Özellikle de son yıllarda erkek modasının geldiği nokta, hiç hoş değil. Sanki bilinçli bir şekilde o sikik kısa paçalar ve uzun aptal tişörtlerle, sizi olduğunuzdan daha kısa ve daha feminen göstermeye çalışıyolar amınakoyim. İşin kötü yanı çoğunluğun bunlara uyması.
benim hoşuma gidiyor giyiyorum kardeşim, herkesin tarzı kendine
 
Katılım
18 Mayıs 2018
Mesajlar
223
Tepkime puanı
177
Yaş
19
Şehir
Antalya
bayılırım kaşe kabanlara.gidip kumaş aldım terzim yapacak düğmeleri metal seçtim daha efsane dursun diye
 
Katılım
1 Ağustos 2019
Mesajlar
115
Tepkime puanı
137
Şehir
İstanbul
Özellikle de son yıllarda erkek modasının geldiği nokta, hiç hoş değil. Sanki bilinçli bir şekilde o sikik kısa paçalar ve uzun aptal tişörtlerle, sizi olduğunuzdan daha kısa ve daha feminen göstermeye çalışıyolar amınakoyim. İşin kötü yanı çoğunluğun bunlara uyması.
Yıllardır insanlara bunu anlatmaya çalışıyordum
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
Üst