Alfaloji Forum

Sitemize hoş geldiniz.

Ne olacak bu ülkenin hali?

Katılım
2 Ocak 2019
Mesajlar
48
Tepkime puanı
42
Şehir
Kocaeli
Beyler ne olacak bu ülkenin hali? Ciddi manada soruyorum. Daha demin sahibindende gördüm adam şahini 160bin km'de diye 30 bin liraya ter temiz diyerek koymuş... Adam yurt dışında 30bine seat Leon alıyor 200hp ama bunu söylesen onu hiç türk lirasına çevirdin mi derler. Acıyorum inşaatta tuğla taşıyan adama da acıyorum şehit anne babasına da. Gençlikten bir tutam ümidim yok. Hatta bu gençlik ülkeyi daha beter yapar samimi söylüyorum. Hepsinin kafası yurt dışına kaçmakta karı da kızda hep havadan paranın gelmesini beklemekteler. Tiktok çekiyorlar tamam çekme demiyorum ama yaratıcı bir şey çek kendi boynunu kırmak ne Allah aşkına ya. Birbirinin anasına bacısına normalmiş gibi sövmeler hahah kanka ne or*spu çocuğusun he demeler ıyyy. Vallahi bu ülkenin sonu iyi değil. İnsanları fırsatçı, tembel, hain ve kindar, üstüne üstlük utanmaz. Bakın bugün korona için bağış toplanıyor. Bir kesim hariç kimse sormuyor biz niye para veriyoruz hani nerde devletin parası diye ve bunu insanlara söylerseniz insanlar size adam daha napsın 7 maaşını bağışlamış derler. Hatta sanki iyi bir şey yapıyormuş gibi başka kişilerin kötülüklerini örnek verirler. İnsanlar Türkiye'de artık devletin temel görevlerini ekstra yapılmış bir hizmet gibi görüyorlar bknz: Yol yapmak, hastahane yapmak, alt yapıda gelişmek vs vs. Böyleydi sadece biraz içimi dökmek istedim. Teşekkürler.
 
Katılım
29 Mart 2020
Mesajlar
13
Tepkime puanı
10
Yaş
25
Şehir
Muğla
Ben 5 yıldır para biriktiriyordum son iki senede her biriktirdiğim paraya bakıp diyorum ki araba alayım sonra bakıyorum malum sitelere 2000 model honda civic yada toyota coralla diyorum biraz daha biriktiriyim yine koyuyorum bir 5,6 k yine bakıyorum yine 2000 model altı araç en son gittim bir tane iphone 11 aldım seneye 5,6 milyar daha koyup birtane de motorsiklet alacağım 250 cc yada 400 cc araba almak bu ülkede aptallkktır 1990 model araca bineceğime zaten gençliğimden beridir sürekli sürdüğüm bir araç değil bir aşk olan motorsiklete binerim en azından arkana alır çadırı kamp atar ülkeyi gezersin aptallığa lüzum yok
 
Katılım
15 Ekim 2019
Mesajlar
171
Tepkime puanı
227
Şehir
Ankara
Aga her şeyi anladım da neden bize salladığını anlamadım. Sizin nesil ülkede kalınca ne kadar ileri gitmiş ki biz ülkeden kaçınca (olur da kaçarsak) ne kadar geri düşeriz? Ayrıca hepimizin TikTok çektiğini düşünüyorsan nerelerde takıldığına tekrar bak derim. Eksikliklerinizi bizi aşağılayarak tamamlayamazsınız.
 
Katılım
16 Mart 2020
Mesajlar
37
Tepkime puanı
21
Yaş
22
Şehir
Denizli
Ne olacak bu ülkenin hali diye sorarak değil ülkemizi kalkındırmak için ne yapabiliriz diye sorarak daha iyi bir konuma gelebiliriz.Evet şu anki gençlik gerçekten çöp olabilir.Ancak bu tüm gençlerin boş olduğu anlamına gelmiyor.Onun dışında dediklerine maalesef katılıyorum :(
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
Üst