Alfaloji Forum

Aramıza katılarak diğer forum üyeleriyle etkileşimde bulunabilir, fikirlerini beyan edebilir ve paylaşım yapabilirsiniz. Üstelik foruma üyelik kısa bir süre için ücretsiz.

Nofap overrated

Katılım
3 Ağustos 2018
Mesajlar
95
Tepkime puanı
60
Yaş
23
Şehir
İzmir
İradeden başka bir şey kattığını sanmıyorum ????
 
Katılım
11 Ağustos 2018
Mesajlar
1,019
Tepkime puanı
1,387
Şehir
İstanbul
bana kattıklarını anlatsam , aklın hayalin şaşar kardeş.
 
Katılım
21 Nisan 2018
Mesajlar
205
Tepkime puanı
244
Yaş
21
Şehir
Ankara
İrade ve bosalamadigin için kızlarla daha çok vakit geçirmek istiyorsun. İlk önce 51 gün yaptım bir numarası yokmuş diyip bozdum . Sonra forumda birinin yazısını görünce tekrar başladım . 33 gün falan oldu şimdi yine bi bok olduğu yok
 
Katılım
16 Temmuz 2018
Mesajlar
198
Tepkime puanı
161
Yaş
20
Şehir
Ankara
Alakası yok bikere "Elsa jean anal gangbang bdsm satanic gay porn" şeylerini izlemeye devam et
 
Katılım
3 Ağustos 2018
Mesajlar
95
Tepkime puanı
60
Yaş
23
Şehir
İzmir
Peki o zaman pornoları izlemeye devam et, Her gün asıl. O zaman daha iyiysen öyle devam et. Kimse seni zorlamıyor ki? Herkes nofap yapmak zorunda değil ki? Bizene elalemin sikinden değil mi? Zaten herkesin anlamasını beklemiyorum.
Overrated yalan gereksiz demek değil önce şuna bir parmak basalım. İkincisi her gün asılırım bir şey değişmez diye bir şey demedim, nofap etkileri sanki yıkık bir insan modeliyken nofap yapınca "fannymagnet" etkisi yaşıyormuşsun gibi anlatılıyor. Eleştirmek için eleştirmeyin lütfen azıcık düşünüp yazın.
 
Katılım
21 Nisan 2018
Mesajlar
205
Tepkime puanı
244
Yaş
21
Şehir
Ankara
Katılım
3 Ağustos 2018
Mesajlar
95
Tepkime puanı
60
Yaş
23
Şehir
İzmir
Zaten düşünüp yazıldı, Yorum kasma derdine hiç bir zaman girmedim.. Girmemde.. Tüm etkiyi veya beklentiyi bir kenara bırak.. Elinle ilişkiye girersen gerçeği ile ilişkiye girmek istemezsin. Doğamızda var mı böyle bir şey?
Sana yap yada yapma demiyorum artık insanlara bir şeyleri anlatmaktan sıkıldım, Bu konularda tonlarca makale zaten yazıldı ve bende yazdım.. İster yap ister yapma yani.
Elimle ilişkiye girdiğim için gerçeğini istemiyorum ? Tamam hocam ya bir yere varmaz bu :D
 
Katılım
23 Ağustos 2018
Mesajlar
42
Tepkime puanı
31
Şehir
İstanbul
evet overrated çünkü kişiler dışarı çıkıp başka insanlarla iletişim kurarak gelişmek yerine evde oturup 31 çekmeyerek gelişmek istiyor fakat bu olmayacak testesteronu falan boşverin karakterinizde kızların testlerini geçmek, hobi sahibi olmak yoksa çekim yaratamayacaksınızdır
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
Üst