yazın işe girmek

emrknts

Üye
Katılım
12 Mayıs 2018
Mesajlar
55
Yaş
19
Şehir
Bolu
lisede okuyorum ve yazın 3 aylığına işe girip girmeme konusunda kararsız kaldım. Hem işe gidip hem ders çalışıp hem de spor yaptığımda geriye 2 saatim falan kalıyor ve bunun 1 saatini de müzik aleti öğrenmeye ayıracağım . sizce işe girmeli miyim yoksa bütün yazı kendime/eğlenmeye mi ayırmalıyım?
 

Kasrqaa

Fahri Üye
Katılım
5 Nisan 2018
Mesajlar
809
Yaş
22
Şehir
Eskişehir
Part time işe gir, düğün sezonu açılmıştır düğün salonuna git garson olarak. hem haftada 3 gün olur hemde parası ve bahişişi gayet iyi. Önceden şef garsonluk yaptığım yıllar oldu yada palyaçoluk yap,genelde kız alırlar ama sansını dene..(o yüzden rahat tavsiye veriyorum işin içinde olduğum için önceden yaptığım için)
Kendini geliştirmek için müzik aleti öğren futbol gibi boş beleş sporlarla vakit harcıcağına git gymye.
 
Katılım
12 Mayıs 2018
Mesajlar
77
Şehir
İstanbul
Part time işe gir, düğün sezonu açılmıştır düğün salonuna git garson olarak. hem haftada 3 gün olur hemde parası ve bahişişi gayet iyi. Önceden şef garsonluk yaptığım yıllar oldu yada palyaçoluk yap,genelde kız alırlar ama sansını dene..(o yüzden rahat tavsiye veriyorum işin içinde olduğum için önceden yaptığım için)
Kendini geliştirmek için müzik aleti öğren futbol gibi boş beleş sporlarla vakit harcıcağına git gymye.
düğün salonuna acemi birini alırlarmıki? Veya aynı şey palyaçoluk için acemi birini alırlar mı?
 

Kasrqaa

Fahri Üye
Katılım
5 Nisan 2018
Mesajlar
809
Yaş
22
Şehir
Eskişehir
düğün salonuna acemi birini alırlarmıki? Veya aynı şey palyaçoluk için acemi birini alırlar mı?
Ben acemi olarak girdim o zamanlar.Palyaçoluk zaten acemi alir. Mağaza önlerinde broşür dağıtırsın. Animasyon şiketlerine adını palyaço ve garson olarak yazdır illa çagırırlar.
 

Defkhan

Üye
Katılım
29 Nisan 2018
Mesajlar
108
Yaş
21
Şehir
Ankara
Part time işe gir, düğün sezonu açılmıştır düğün salonuna git garson olarak. hem haftada 3 gün olur hemde parası ve bahişişi gayet iyi. Önceden şef garsonluk yaptığım yıllar oldu yada palyaçoluk yap,genelde kız alırlar ama sansını dene..(o yüzden rahat tavsiye veriyorum işin içinde olduğum için önceden yaptığım için)
Kendini geliştirmek için müzik aleti öğren futbol gibi boş beleş sporlarla vakit harcıcağına git gymye.
futbol çok rahat para kazanabileceğin bi alan. Tabi eğer yetenekliysen. Amatör kulüplerde bile maç başı 1000 lira gibi bi ücret alabiliyorsun :]Aylık 4000 civarı yapar buda :]
Haftada 6 saat antreman ve 2 saat maç için gayet güzel para :]
 

Kasrqaa

Fahri Üye
Katılım
5 Nisan 2018
Mesajlar
809
Yaş
22
Şehir
Eskişehir
futbol çok rahat para kazanabileceğin bi alan. Tabi eğer yetenekliysen. Amatör kulüplerde bile maç başı 1000 lira gibi bi ücret alabiliyorsun :]Aylık 4000 civarı yapar buda :]
Haftada 6 saat antreman ve 2 saat maç için gayet güzel para :]
demek istediğim para için yapılıyorsa oynasın futbolunu ama hobi içinse futbol işine bulaşmak saçmalık.
 

kfy

Üye
Katılım
12 Mayıs 2018
Mesajlar
76
Yaş
21
Şehir
Bursa
hobi için de yapılabilir neden ki? sonucta zevk veren bi aktivite ve boş durmaktan iyidir hep koşuyosun kasların çalışıyo
 

dmrglr

Üye
Katılım
6 Nisan 2018
Mesajlar
72
Yaş
20
Şehir
İstanbul
Tavsiyem garsonluk yapma, ölüm gibi birşey garsonluk ve komilikten uzak dur.
 

Kasrqaa

Fahri Üye
Katılım
5 Nisan 2018
Mesajlar
809
Yaş
22
Şehir
Eskişehir
Tavsiyem garsonluk yapma, ölüm gibi birşey garsonluk ve komilikten uzak dur.
her gün gidilcek yevmiyeli işse dediğin gibi berbat fakat düğün salonu vb sezonluk yer ise bahşişi çok güzel geliyor(aldığın paraya değiyor.)
 
Üst