Alfaloji Forum

Sitemize hoş geldiniz.

Kadın psikolojisinden Anlayanlara sorum var

Siyahadam

Ayın En Aktif Üyesi
Katılım
20 Aralık 2020
Mesajlar
63
Tepkime puanı
21
Yaş
20
Şehir
Amasya
Arkadaşlar öncelikle herkese iyi akşamlar, bu sıralar sizlere merakımı cezbeden bir soruyu sormak istiyorum, cevaplarsanız sevinirim.

Şimdi arkadaşlar öncelikle bir ilişkiniz var diyelim ve bu ilişkinizde artık karşı taraftan sogudunuzu, artık ilişkiyi devam ettirmek istemediğinizi varsayalım. Böyle bir durumda ayrılış şekliniz nasıl olurdu? Şahsen benim ayrılış şeklim "bak işte (atıyorum) Fatma böyle böyle sana karşı birşey hissetmiyorum artik" konuşmamız gerekmez.

Şahsen ben bu şekilde ayrilirdim, yani insanca bitirirdiim olayı, ancak arkadaşlar bazı kızlar bunu yapmıyor mesela benden ayrılacağı zaman nefretle ayrılıyor. Ve ben tüm samimiyetimle söylüyorum bu nefretini anlamıyorum, çünkü ortada nefretlik bir durum yok. Yani kız bendeen ben ayrılmak istiyorum demek yerine, benimle insanca konuşmak yerine sanki ayrılmak isteyen benmişim gibi nefretle ayrılıyor bunun nedeni nedir?

Yani bir kız neden normal ayrılmak yerine nefretle ayrılır? Aynı zamanda ayrılmak isteyen de oysa
 
Katılım
26 Kasım 2018
Mesajlar
12
Tepkime puanı
5
Yaş
27
Şehir
İstanbul
son zamanlarda hayatını kadın psikolojisine adasan bile bu kezoları anlamanın imkansız olduğunu düşünüyorum. nofap ile alakalı mıdır bilmiyorum ama hepsine düşman kesildim sjsjsjh
 
Katılım
25 Aralık 2019
Mesajlar
261
Tepkime puanı
483
Yaş
23
Şehir
İzmir
Sorunlu bir kadınla birlikteliğin olduğu aşikâr. Kadınları genellemek tamamen yanlış. Sorduğun soruya gelirsemde... Bu şekilde ayrılarak soru işaretleri ve açık kapı bırakmış olacak. Başka biri var kafasında muhtemelen. Onunla olmazsa veya bir şekilde geri dönmek isterse. Sana dönecek ve bir bahane takacak ayrılırkenki öfkesine. Tebrikler :) Artık nur topu gibi ilişki bitirmeye sebep olan suçlu tarafsınız. Hâl böyle olunca tekrar başlayacaksınız sorunsuz şekilde. Şimdi asıl ben sana soru sorayım. Böyle özgüvensiz ve sorunlu birini hayatında istiyor musun?
 

Siyahadam

Ayın En Aktif Üyesi
Katılım
20 Aralık 2020
Mesajlar
63
Tepkime puanı
21
Yaş
20
Şehir
Amasya
Sorunlu bir kadınla birlikteliğin olduğu aşikâr. Kadınları genellemek tamamen yanlış. Sorduğun soruya gelirsemde... Bu şekilde ayrılarak soru işaretleri ve açık kapı bırakmış olacak. Başka biri var kafasında muhtemelen. Onunla olmazsa veya bir şekilde geri dönmek isterse. Sana dönecek ve bir bahane takacak ayrılırkenki öfkesine. Tebrikler :) Artık nur topu gibi ilişki bitirmeye sebep olan suçlu tarafsınız. Hâl böyle olunca tekrar başlayacaksınız sorunsuz şekilde. Şimdi asıl ben sana soru sorayım. Böyle özgüvensiz ve sorunlu birini hayatında istiyor musun?

Yok hocam istemem
 

Kasrqaa

Süper Moderatör
Katılım
5 Nisan 2018
Mesajlar
835
Tepkime puanı
2,439
Şehir
Eskişehir
Hergün hediye al. İltifat et. Seni seviyorum de sürekli. Peşinde gez kızın. Yalakalık yap. Bunları uygularsan kız senden ayrılır ve sorun biter.

Bu arada kızlar haklı o kadar emek veriyorlar sen kalkıp kıza ayrılalım deyip geçiyorsun. Çirkeflik yapmayıpta napsın.

Emek verdiğin bir kadın seni yedek külübüne atsa aynı davranışı sergilersin.
 

Siyahadam

Ayın En Aktif Üyesi
Katılım
20 Aralık 2020
Mesajlar
63
Tepkime puanı
21
Yaş
20
Şehir
Amasya
Hergün hediye al. İltifat et. Seni seviyorum de sürekli. Peşinde gez kızın. Yalakalık yap. Bunları uygularsan kız senden ayrılır ve sorun biter.

Bu arada kızlar haklı o kadar emek veriyorlar sen kalkıp kıza ayrılalım deyip geçiyorsun. Çirkeflik yapmayıpta napsın.

Emek verdiğin bir kadın seni yedek külübüne atsa aynı davranışı sergilersin.
Hocam ancak ayrılalım diyen o
 
Katılım
28 Ocak 2020
Mesajlar
99
Tepkime puanı
266
Yaş
21
Şehir
İstanbul
Arkadaşlar öncelikle herkese iyi akşamlar, bu sıralar sizlere merakımı cezbeden bir soruyu sormak istiyorum, cevaplarsanız sevinirim.

Şimdi arkadaşlar öncelikle bir ilişkiniz var diyelim ve bu ilişkinizde artık karşı taraftan sogudunuzu, artık ilişkiyi devam ettirmek istemediğinizi varsayalım. Böyle bir durumda ayrılış şekliniz nasıl olurdu? Şahsen benim ayrılış şeklim "bak işte (atıyorum) Fatma böyle böyle sana karşı birşey hissetmiyorum artik" konuşmamız gerekmez.

Şahsen ben bu şekilde ayrilirdim, yani insanca bitirirdiim olayı, ancak arkadaşlar bazı kızlar bunu yapmıyor mesela benden ayrılacağı zaman nefretle ayrılıyor. Ve ben tüm samimiyetimle söylüyorum bu nefretini anlamıyorum, çünkü ortada nefretlik bir durum yok. Yani kız bendeen ben ayrılmak istiyorum demek yerine, benimle insanca konuşmak yerine sanki ayrılmak isteyen benmişim gibi nefretle ayrılıyor bunun nedeni nedir?

Yani bir kız neden normal ayrılmak yerine nefretle ayrılır? Aynı zamanda ayrılmak isteyen de oysa
Dostum klasik kız ayrılışı bu yani çok derine inmemize gerek yok sen de biliyorsun. Aslında kendisi de bilerek yapmıyor olay şu sana sanki o değil de sen ondan ayrılmak istiyorsun duygusunu veriyor bu da seni rahatsız ediyor haliyle etmiş zaten. Büyük ihtimal birini bulmuş zaten birini bulmadan seni kolay kolay bırakmaz bir kız. Bu durumda yapılması gereken yani bence yapılması gereken kızı salmak olur bırak ne yapıyorsa yapsın sorgulama bir şey dahi yazma sosyal medya üzerinden hala takipleşiyorsanız ilk çıkan sen olma eğer o çıkarsa çık ama sosyal medyadan onu sustur yani gönderi ve hikayelerine erişimini sustur. Lütfen kızı stalklama. Kızın büyük ihtimal ilişkisi fazla uzun sürmez ise 2-3 aya seni yoklamaya gelir işte o gitmeden önce sana bıraktığı şu duyguyu yoklamaya gelir. Dediğim duygu senin de bildiğin gibi kendi ayrılmasına rağmen sanki sen ayrılmış gibi davranması. Büyük ihtimal sen cevap yazarsın ve kız şunları sayıklamaya başlar ben o sıra kendimi kötü hissediyordum ailevi problemim vardı klasik artık bunlar geliştiremiyorlar da. Sen de haliyle kıza bağlı olduğun için tekrar bir deneme kararıyla ilişki 1 haftaya tekrardan sona erer. Eğer yukarıda yazdığım sosyal medyadan susturma ve kızı salıp gitmesine izin verebiliyorsan şunları da yapmanı istiyorum yapmayacaksın biliyorum ama ben yine de yazıyorum sana diğer ilişkinde işe yarar. Şimdi niye yapmayacaksın dedi bu adam bana durduk yere filan aklında sorguluyorsun sen bu ilişkini buraya yazacak durumdaysan o kıza gerçekten bağlanmışsın dostum. Devam ediyorum kıza döndüğünde hiçbir cevap vermemen kızın içi içini yemesi için yeterli hatta sen cevap vermeyince 2-3 gün sonra yine yazacak hatta sana cilve yapacak. Sana diyecek ki bir cevap ver konuşmak istemiyorsan bir daha asla yazmayacağım yine yazmayacaksın bu döngü kızdan kıza değişiyor ancak ayda 1 defa sen yazmasan dahi sana yazacaktır bu böyle 4-5 ay sürebiliyor. Her neyse bunu şimdi ben yaptım bana ne kazandırdı diye soracaksın. Kıza bağlılığın soğuyacak ben şimdi sana bırak kızı başka kıza geçte diyebilirdim yapmayacağını biliyorum. Aslında kendine oyun oynamış olacaksın kızdan tamamı ile soğuyacaksın.
 

Siyahadam

Ayın En Aktif Üyesi
Katılım
20 Aralık 2020
Mesajlar
63
Tepkime puanı
21
Yaş
20
Şehir
Amasya
Dostum klasik kız ayrılışı bu yani çok derine inmemize gerek yok sen de biliyorsun. Aslında kendisi de bilerek yapmıyor olay şu sana sanki o değil de sen ondan ayrılmak istiyorsun duygusunu veriyor bu da seni rahatsız ediyor haliyle etmiş zaten. Büyük ihtimal birini bulmuş zaten birini bulmadan seni kolay kolay bırakmaz bir kız. Bu durumda yapılması gereken yani bence yapılması gereken kızı salmak olur bırak ne yapıyorsa yapsın sorgulama bir şey dahi yazma sosyal medya üzerinden hala takipleşiyorsanız ilk çıkan sen olma eğer o çıkarsa çık ama sosyal medyadan onu sustur yani gönderi ve hikayelerine erişimini sustur. Lütfen kızı stalklama. Kızın büyük ihtimal ilişkisi fazla uzun sürmez ise 2-3 aya seni yoklamaya gelir işte o gitmeden önce sana bıraktığı şu duyguyu yoklamaya gelir. Dediğim duygu senin de bildiğin gibi kendi ayrılmasına rağmen sanki sen ayrılmış gibi davranması. Büyük ihtimal sen cevap yazarsın ve kız şunları sayıklamaya başlar ben o sıra kendimi kötü hissediyordum ailevi problemim vardı klasik artık bunlar geliştiremiyorlar da. Sen de haliyle kıza bağlı olduğun için tekrar bir deneme kararıyla ilişki 1 haftaya tekrardan sona erer. Eğer yukarıda yazdığım sosyal medyadan susturma ve kızı salıp gitmesine izin verebiliyorsan şunları da yapmanı istiyorum yapmayacaksın biliyorum ama ben yine de yazıyorum sana diğer ilişkinde işe yarar. Şimdi niye yapmayacaksın dedi bu adam bana durduk yere filan aklında sorguluyorsun sen bu ilişkini buraya yazacak durumdaysan o kıza gerçekten bağlanmışsın dostum. Devam ediyorum kıza döndüğünde hiçbir cevap vermemen kızın içi içini yemesi için yeterli hatta sen cevap vermeyince 2-3 gün sonra yine yazacak hatta sana cilve yapacak. Sana diyecek ki bir cevap ver konuşmak istemiyorsan bir daha asla yazmayacağım yine yazmayacaksın bu döngü kızdan kıza değişiyor ancak ayda 1 defa sen yazmasan dahi sana yazacaktır bu böyle 4-5 ay sürebiliyor. Her neyse bunu şimdi ben yaptım bana ne kazandırdı diye soracaksın. Kıza bağlılığın soğuyacak ben şimdi sana bırak kızı başka kıza geçte diyebilirdim yapmayacağını biliyorum. Aslında kendine oyun oynamış olacaksın kızdan tamamı ile soğuyacaksın.
Valla reis 1 hafta oldu daha hiç yazmadım
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
Üst