Alfaloji Forum

Sitemize hoş geldiniz.

Yanımda kız yatıyor ama beceremiyom...

Katılım
21 Nisan 2018
Mesajlar
352
Tepkime puanı
354
Yaş
27
Şehir
İstanbul
Hala sikersin ki, şutlaman şart değil, ayrıca bana şu kuzenim gibi görüyorum be demek onu açıkla amk kuze
Giden gider umrumda değil arkadaşlar, bizlerin bir sürü tabağı olması gerekmiyor mu red pill felsefesine göre...
Ne alakası var mk kızla sorun mu yaşadın da şutluyorsun??? Herşeyi next next yapın zaten
 
Katılım
5 Haziran 2018
Mesajlar
18
Tepkime puanı
9
Yaş
25
Şehir
İzmir
böyle yapa yapa tabak kalmaz ortada mal gibi iş yapmışsın afedersin de engellemek falan yok artık vermez ıvır zıvır çekeceğine kız kaç gün kalmış sende çatır çutur vurmalıydın ayrıca çağır geri asla olmaz diye bir kaide yok zaten giderse o zaman tamam dersin ki %1500 öyle yapan bir kız gitmez
Benim hatalarım, betalıklarım sonucu elimden kaçırdığım kızı bir daha çağırmam başlı başına betalık ve oneties. Bizlerin hedefi bir tane iki tane kız bulup yatmak olmamalı. O kadar çok tabağımız olmalı ki böyle şeyleri umursamayalım aynı zamanda etrafada birçok tabağın olması iyi sinyaller yayar. Ben hatalarımdan ders çıkarıyorum, zaten dipteyim sikemediğime yapmıyorum neden bu kızı elimin tersiyle evden atıp tek mesajla yatacak başka bir kızı ayartacak seviyeye olmadığıma yanıyorum.
 
Katılım
29 Eylül 2018
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Yaş
26
Şehir
Eskişehir
Neyse ama umrumda değil bu gece içircem öyle sikcem, daha önce bir kankamı öyle yapmıştım. Kız arkadaşları varsa onlarla tanıştırır, bir de beleş tatil yapıcam yazlıklarında. Tecrübe olsun yapacak bir şey yok. Önümüze bakmaya devam okumam lazım oyun kitabını felan
Gerçekten bunu yapacak mısın ? Kendine vermek istediğin mesaj "bir kadın ancak kafası yerinde değilken benimle birlikte olur" mu?
Oyunun amacı karı sikmek değil kadını etkilemek, ilki için ilk genelevleri ziyaret edebilirsin.
Şöyle anlatayım bilgisayar oyunları ya da kağıt oyunları oynamışsındır eminim. Eğlenceli olan batak, 101 oynarken geçen süre mi oyun sonunda skor sayma aşaması mı? Şifre yazıp bitirdiğin bilgisayar oyunlarının zevksizleşmesi gibi.
Kendine acıma o kadını zaten sikebilirsin alkole ihtiyacın yok.
 
Katılım
18 Ağustos 2018
Mesajlar
145
Tepkime puanı
152
Yaş
21
Şehir
Tokat
Kanka söylenecek sözlerin bittiği noktada ne diyeceğimi şaşırdım. Couch grubu ne. Lan ciddiyetimi koruyamayacağım amkadjhshsbwhshje
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Şubat 2019
Mesajlar
21
Tepkime puanı
27
Yaş
23
Şehir
Antalya
Bak kardeşim sana kızmıyorum hatta teşekkür ediyorum, yaşadıklarımı o an farkedemiyorum. Bunlar hep tecrübesizliğimden ve daha çömez olduğumdan kaynaklı. Benim en büyük hatam kız aşık olduğu zaman onu kuzenimmiş gibi hissedip ona söylemem yani bunu neden yaptım bilmiyorum. Ayrıca birçok fırsat yakaladım ve bunları değerlendirmedim. Bu da tamamen benim aptallığım kabul ediyorum ama böyle böyle gelişcem yapacak bir şey yok.
İnanır mısın kardeşim bende tam böyle senin gibiydim bi kız vardı rus karina diye babası rus annesi türktü sanırım her neyse tabi bu olan ben 15 yaşımdayken falan olmuştu kızla gece sabahlarken dizime yattı sarıldı çok güzel kokuyorsun çok yakışıklısın falan dedi bende salağım ya saol diyorum ne derse ama alet gergin neyse işte birkaç gün geçti aradan ben kıza sırıl sıklam aşığım ama (ne salakmışım amk) aynı ortamda bi dövmeli arkadaş vardı kız ona da aynı hareketleri yaptı resmen bana yaptıklarının aynısını amk neyse bu çocuk ilk geceden sikti kızı geldi bana anlattı ben böyle bir hayal kırıklığı böyle bir betalık daha yaşamamıştım ömrümde sonra kendimi geliştirmeye başladım kadınların verdiği sinyalleri anlamaya ve ona göre hareket etmeye başladım internette bu konuyu aratırken tcmanın sayfasıyla karşılaştım tabi o dönemde bana çok şey katmıştı o olaydan sonra inan bana o kadar geliştim ki kızın aklında hiç öyle birşey yokken bile ön sevişme ile başlayabiliyordum herşey senin hareketlerine bağlı kıza yaklaşan sen olmalısın her zaman kızdan senin kucağına atlamasını bekleme ilk yanaklarını elle gözlerine bak elini tut yavaştan ilerlet işte sonra saçlarını kokla boynunu kokla ve öp zaten bunları yaparken o cinsel gerilimi hissedeceksin o teninin sıcaklığını falan (hissettiğin zaman nasıl birşey olduğunu anlarsın şuan saçma gelebilir) sonra kardeşim o gerilimi hissettiğin anda ne yaparsan yap sana dur diyecek kimse olmayacak sende eski beta halimi görüyorum üzülme bu öyle bi tecrübe olacak ki sana belki bu kızı siksen o kadar geliştiremezdin kendini gelişeceksin.
 
Katılım
20 Nisan 2018
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Yaş
30
Şehir
İstanbul
Kardeşim kadınlar yar*ağı sever ve ister. Bu kız istemeyi bırak bağırıyor resmen. Hiçbir şeyden ve hiçbir kimseden çekinmeden ona yatak yolunu aç (uyumak için değil tabi ki). Emin ol korktuğun gibi bir tepkiyle karşılaşmayacaksın. Seksten sonra senden hoşlanmazsa şutlarsın ama şimdiden şutlama sakın çünkü oyunu ertelemiş olursun.

Hayatımızda birden çok kadın (tabak) olmalı diyorsun önce önündeki yemeği yemiyorsun, aç gözlülük yapma ve otur yemeğini bitir.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
Üst