Alfaloji Forum

Aramıza katılarak diğer forum üyeleriyle etkileşimde bulunabilir, fikirlerini beyan edebilir ve paylaşım yapabilirsiniz. Üstelik foruma üyelik kısa bir süre için ücretsiz.

Dinimi bulamıyorum.

Katılım
17 Nisan 2018
Mesajlar
193
Tepkime puanı
180
Yaş
19
Şehir
Konya
Nereden baktığına göre falan değişmez mantığını kullandığın zaman gerçek olmadığını anlarsın
Kardeşim ben bunu Kuran-ı Kerim'in onlarca tesfiri olduğu ve 6-7 farklı meali olduğu için söylüyorum. Sen ise bana mantık diyosun
 
Katılım
27 Temmuz 2018
Mesajlar
115
Tepkime puanı
43
Yaş
20
Şehir
İzmir
Bırakalım şu kavgaları bilim akıl işi din duygu işidir duygusuna giden insan dini bulsun akla giden insanda bilimi bulsun bu kadar
 
Katılım
15 Eylül 2018
Mesajlar
65
Tepkime puanı
31
Şehir
İstanbul
Kardeşim ben bunu Kuran-ı Kerim'in onlarca tesfiri olduğu ve 6-7 farklı meali olduğu için söylüyorum. Sen ise bana mantık diyosun
Reis hepsini oku istersen araştır falan ama gereksiz bir masal kitabı sana söyleyeyim mantıklı bir insan nasıl inanır anlayamıyorum ancak korkudan
 
Katılım
9 Temmuz 2018
Mesajlar
400
Tepkime puanı
289
Şehir
Antalya
Ben de aynı durumdayım malasef kötü bir şey ya bir yanım islam diyor ki gerçekten inanmak istiyorum ama olmuyor diğer yanda kuran da yazan bazı saçma gelen şeyler geliyor bir tane bile düzgün uygulayan insanın olmaması geliyor diğer yanda ateistlik vs. de saçma geliyor ne dinler mantıklı geliyor ne dinsizlik birde bu şey çok önemli bir şey varsa diğer ebedi hayat yoksa hayat sadece bu dünya insanı depresyona sokabiliyor bu durum
 
Katılım
7 Nisan 2018
Mesajlar
28
Tepkime puanı
6
Şehir
Adana
Pek dindar bir ailede büyümediğim için mi? Ailenin dini seni ne ilgilendirir kendi aklın yok mu mantığına ne uygunsa onu seç işte
Ayrıca efe aydalın kırmızı hap bir ateistleri anlamak adlı videosunu da tavsiye ediyorum
Hiç bir fikir sahibi olamadım demek istedim din gibi ince bir konuda.dindar ailede büyümemekten kastım oydu,
 
Katılım
7 Nisan 2018
Mesajlar
28
Tepkime puanı
6
Şehir
Adana
Ben de aynı durumdayım malasef kötü bir şey ya bir yanım islam diyor ki gerçekten inanmak istiyorum ama olmuyor diğer yanda kuran da yazan bazı saçma gelen şeyler geliyor bir tane bile düzgün uygulayan insanın olmaması geliyor diğer yanda ateistlik vs. de saçma geliyor ne dinler mantıklı geliyor ne dinsizlik birde bu şey çok önemli bir şey varsa diğer ebedi hayat yoksa hayat sadece bu dünya insanı depresyona sokabiliyor bu durum
Evet aylardır hep aklımda bu vardı.
 
Katılım
18 Ağustos 2018
Mesajlar
147
Tepkime puanı
143
Yaş
19
Şehir
Tokat
Kuran oku. Doğru oku. Baştan oku. Doğru düzgün oku. Objektif oku. İslama davetlisin. Her insan gibi. Dinler ile ilgisi 0 olan aptalların sağdan soldan anlamadan dinlemeden söyledikleri şeyler kafanı karısştırmasın.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
Üst